sağlık bakanlığı personel | personel sağlık | pbs sağlık | haberterapi

Gökhan Darılmaz Konya KHB Genel Sekreterlik görevinden alındı

Sağlık Bakanlığı, bir muamma halini alan Konya Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterini nihayet görevden aldı.

Gökhan Darılmaz Konya KHB Genel Sekreterlik görevinden alındı Sağlık

KONYA - Konya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Op. Dr. Gökhan Darılmaz’ın Beyhekim Devlet Hastanesi Yöneticiliği yaptığı dönemde, görevi kötüye kullanma suçlarından yargılandığı ve 6 ay ceza aldığı belirtildi. Uzun süredir alınması beklenen Darılmaz nihayet görevinden alındı.

Konya Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğine, Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yöneticisi Prof. Dr. Mehmet Koç getirildi. 

Bu değişikliği gerçekleştiren gerek Sağlık Bakanımız Recep Akdağ'a gerekse siyasilerimize haberterapi ailesi olarak teşekkür ediyoruz. Prof. Dr. Mehmet Koç Bey'e de yeni görevinin hayırlı olmasını, ülkemiz ve millitemize en güzel hizmetleri vermesini temenni ediyoruz. 

Yorum Yaz

Doğrulama Kodu
Yorumlar

abdullah yılmaz @edepsiz kelimesi yakışmadı

15 Kasım 2016 17:06

editör bey şahsınıza nasıl ulaşabılırım muhterem ben sana tarafsızlıkdan bahsedıyorum edepsizlikden değil seni tehdit etseydım şuan bana bu cümleleri sarf edemezdin bizsana usulunce eleştir bir insana bukadar kin nefret söylemleri duyulmaz . Editör: Sayın Abdullah Yilmaz mesajını bir tehdit olarak algılıyoruz. gerekli yerlere bilgi verdik. ip numaranız kayıt altına alınmıştır. Sizin gibi edepsizlerle uğraşacak vaktimiz yok bu sözler yakışmadı sana ayıp bide habercilik yapıyorsunuz ben devletıme karsı terbıyesızlık yapmadımkı benı devletıme şikayet edesın sen hem devletıne hemde devletı temsil eden milletine suan hakaret edıyorsun haddini bil bidaha ağır hitamda bulunma uzatma meseleyı insanları tahrik ediçi başlıklak atmakla habercilik ve yayın olmaz tarafsız haber yapmayı ögrenın bilmiyorsanız size ders veremeye hazırım...

abdullah yılmaz @neden yayınlamıyorsunuz yazdıklarımı editör beyy

10 Kasım 2016 13:40

burdan insanların namusuna serefıne laf atmak dil uzatmak kkolaydır bılıp bılmeden insanları zan altında bırakmayın bu habercılık degıldır herkes haddını bılmelıdır...

Abdullah yilmaz @Hukuga aykiri bir haber

10 Kasım 2016 10:36

Bir tarafsız haber sitesi böyle taraflı olmaz herkes haddini bilecek Gökhan darilmaz sahipsiz değildir cumhurbaşkanı nin başbakan nin önüne binlerce evrak geliyor bunu okumadan imzalıyor demekki Gökhan beyde bu boşluğa gelmiş yanındakiler adiyse adamın suçu yok sayın editör bir Elazığ li olarak şunu ifade etmek isterim tarafsız ol haddini bil yoksa buradakiler dahi olmak üzere ip niz üzerinden hepinizin haddini bildirim iftira kötüdür ispatlamayan adı ş*sizdi..... Editör: Sayın Abdullah Yilmaz mesajını bir tehdit olarak algılıyoruz. gerekli yerlere bilgi verdik. ip numaranız kayıt altına alınmıştır. Sizin gibi edepsizlerle uğraşacak vaktimiz yok.

murat @kargın

02 Kasım 2016 10:56

Konya gibi büyük bir şehirde Sağlık Hizmeti vermek, gösterişten ibaret olamaz. Sağlık hizmeti vatandaşa karşı sorumluluk gerektiren Ekip işidir. Tek kişi ve şahısla da bu çözüm olmaz, Sayın eski genel sekreterin ekibininde tamamen gözden geçirilmesi, karar verebilen, ileri görüşlü yönetici ve müdürlerin iş başına getirilmesi gereklidir. Konya da sağlıkta yeniden yapılanma şart.

bir gokhan magduru @ILAHI ADALET

01 Kasım 2016 14:29

Uzun zamandir bekledigimiz bir haberdi onca insanin canini yaktiniz daha da oturmaniz beklenemezdi o koltukta adalet sonunda tecelli etti yeni genel sekretere gorevinde basarilar dilerken Simdi gokhan beyin hangi kapilari caldigini merak ediyorum

GÖKHAN MAĞDURU @İLAHİ ADALETTTTT

31 Ekim 2016 14:41

DEMEK Kİ NEYMİŞ??? MAKAM MEVKİ KİMSEYE BAKİ DEĞİLMİŞ,O KOLTUKTAN İNDİKTEN SONRA SELAM VERECEK ADAMI BİLE ZOR BULURSUNUZ GÖKHAN BEY...HIRS VE EGONUZ YÜZÜNDEN MAĞDUR ETTİĞİNİZ ONCA İNSANIN AHI KARŞILIKSIZ MI KALIR SANMIŞTIN:))))

zenan @haber terapi

31 Ekim 2016 12:11

sizin paylaşımınız, anca sizin kadar doğru ve aidiyat çerçevesinde. Tek bildiğiniz karalama,

Selma @Selma